AANMELDEN

THE GODDESS SELFLOVE BOX

VERWENPAKKET.

The Goddess Selflove Boxen zijn speciaal voor moeders die om welke reden dan ook een momentje voor zichzelf nodig hebben. Moeders die zichzelf altijd vergeten omdat zij voor iedereen klaarstaan.
In deze boxen zit oa; Verzorgingsproducten, lekkernij, en nog zoveel meer om moeders te "verplichten" even rust te pakken en op te laden.

EMPOWERMOMS × SAYA SELFLOVE werken sinds 2022 samen. De pakketten worden vanuit Saya verstuurd namens EmpowerMoms.

Ken jij of ben jij een moeder die een Selflove Box kan gebruiken?
Klik dan op de knop "Aanmelden" om de aanvraag te doen.
- 1 box per huishouden per jaar
- Aanvragen worden per maand bekeken, ben je uitgekozen voor die maand dan zal je jouw pakketje vanzelf binnen zien komen.
- Er worden geen afwijzingen of bevestigingen gestuurd.
- Heb je nog geen box ontvangen binnen 3 maand na aanvraag dan kan het meerdere redenen hebben, of je aanvraag is afgewezen of je aanvraag is nog in behandeling ivm drukte kan het wat langer duren.

Heb je een (small) business of ben je particulier en zou je graag willen steunen?
Klik dan op de knop "Steunen" om contact op te nemen.
Wij waarderen jullie steun en support onwijs! Enorm dankbaar dat we samen sterk kunnen staan om al die fantastische vrouwen te kunnen verwennen, een hart onder de riem te steken en kunnen laten zien dat zij niet alleen staan, dat wij hen zien en alle liefde en gezondheid toewensen doormiddel van alleen al een mooi pakket.